we are NEVER ever getting back together.

Du kan inte bara efter ett år och be om ursäkt och säga att du älskar mig. Efter hur många gånger du bröt ner mig till botten, du visste om allting om mig vid det tillfället. Att jag mådde dåligt över grejer som du visste så väl om. Och nu skickar du att du fortfarande älskar mig och att det ska bli vi? Isf måste jag säga, nej. Det kommer aldrig hända, igen. Du fick mig att må skit och du fick mig att tro att jag inte skulle få någon annan än dig. Du gjorde tom så jag och min bästa vän bröt kontakten, fast nu som tur är är vi vänner igen. Du kan inte bara, ett år efter och säga så.
 
jag blir ledsen på dig. Hur patetisk du egentligen är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0