yeaah

Go morgon! Har precis vaknat och ätit mat. Behövligt, första riktiga maten på 5 dagar.. uups. 
 
Idag ska jag inte göra så mycket, fika med stina, fixa i stallet, duscha sen bara sova sova sova! Så jag är utvilad tills i morgon då skolan börjar.. fyfan så skoltrött jag är, och jag vet fortfarande inte om jag valde rätt gymnasium. Kommer ändra - IGEN, ska ha lillerud första, vård och omsorg som andra, hotell och resturang som tredje osv. För har hört att man får dåligt betlt inom resturang yrket och dåliga arbetstider.. Vill ju ha någorlunda bra betalt om jag ska ta en yrkesförberenande linje. Men att torka skit är väl inte min grej, men det är väl en vane sak antar jag, men jag klarar ens inte och ta reda på kattskit utan att spy så jag vette fan.. Det får bli barn och fritid, punkt slut.
 
Nu har jag bestämt mig iaf. Höhö, men ska dra nu, men bloggar lite senare.
 
HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0