Dom 999 saker jag aldrig skulle göra Dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort

Seriöst, varför får man inte ha killkompisar utan folk ska tro något? Varför ska man alltid behöva gilla den killen man är superbra vän med? varför ens ha sånna tankar? Även om man bara har killkompsiar och några få tjejkompisar, så är det en liiiten jävel som kommer och tror att man är värsta horan, eller att man är kär i nån av odm bara för man umgås hellre med killar? 
 
Jag har gjort misstag, på fyllan, för det mesta. Jag har gjort saker man inte borde göra, tex som att skällt på personen som betyder mest, eller strulat med absolut fel kille/killar. Jag har gjort det andra misstaget två gånger. Eller det är väl inte bara jag, VI har gjort misstaget två gånger.  Två gånger av 222222783873 gånger vi festat tillsammans. Då går folk runt och säger att jag gillar den personen jättemycket och att vi strular hela tiden. Vänta här nu, bara för det hände två gånger, på fyllan desutom och aldrig i nyktert tillstånd så tar alla det som att vi gör det hela tiden? Min bästa tjej vän sa det tom. Att vi gör det hela tiden, varje gång vi festar. Men vadå varje gång? hänt två gånger, det man inte kommer ihåg har aldrig hänt. Men tydligen är alla här idioter eftersom dom flesta tror det. Inte alla men en del. På fyllan händer det saker, det är knappt så jag kommer ihåg dom två gångerna ska jag lova er idioter som går runt och tror och sprider runt detta fantastiska rykte. Och ja, jag menar er alla som ens har tänkt tanken och gått runt och prata om det bakom min rygg ist att säga det till mig.
 
Sen att jag skällt på personen som betyder mest i världen gör väl inte saken bättre. Men asså, när en person förändras, och man ser att det inte blir till nått bra, då gör det ont i en. Man måste göra något. Tyvärr gör jag det på fel sätt och gjort det över fyllan. Förlåt så jättemycket, menar det verkligen- men jag gör det av en andledning. Inte bara jag som märkt dettahär faktiskt, utan det är liksom fullt med folk som kommit fram till MIG och sagt det.
 
Ja, jag tar åt mig sjukt mycket. Det är inte sant. För att jag gillar inte tanken att så fort jag står och snackar med nån av mina killkompisar så tror folk runt om mig att jag tycker om den personen, men hallå? Seriöst? Varför skulle jag tycka om min kompis mer som vän? Desutom min bästa vän? Skärp er, vill jag ha kille, då ser jag väl till och skaffar en som inte jag har känt nästan hela mitt liv? Jag vill ju knappats bli tsm med min bästa vän, som jag hr varit vän med i flera år och sen om det skulle ta slut och inte ha nån kontakt alls? Nej det skulle jag aldrig klara. Men iaf, hoppas ni är nöjda. Väldigt nöjda, för tillfället har inte jag och den personen någon sådär asbra kontakt pga folk som er.  Bara för jag tror att han också är med i snacket, bara för jag inte pallar med rykterna. Så ja, det är väl mitt fel att vi inte har sådär jättebra kontakt, bara för jag skäller på han hela tiden, pga förändrelserna och rykterna stiger för varje millisekund som går per sekund.
 
Jag är asledsen, verkligen. Folk kommer säkert ta detta inlägget fel. Men det ända jag vill folk ska fatta  att tjejer kan ha killkompisar, och killar kan ha tjej kompisar utan att det ska vara några jäkla känslor emellan. Seriöst, snälla, ge er. Jag lackar ur. Blä.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0