!

Min kompis går på gymnasiet, och på det gymnasiumet skänker dom pengar till behövande, tex barn i afrika osv. Och för att skänka pengarna så samlar elever in pengar som sen går vidare till det landet dom hjälper. I år så går pengarna till skolorna i kenya, eftersom det kostar 3000 kr per år att gå i skolorna där, och dom flesta har inte råd.
 
Så min kompis har på sig ifrån idag, tills på söndag att samla in pengar till detdära. Och hon gör headers, till rimligt pris. Hon har hjälp mig med mina hästbloggar tex, och hon är sjuuukt duktig på det hon gör. Hon gör allt man ber henne om att göra, och det är inte första gången hon har fått gjort headers till hästbloggar ifall någon skulle vilja ha det. Skulle du vilja vara med och hjälpa till och förändra världen? Både jag, och hon skulle vara evigt tacksamma om ni hjälpte till med dethära, för det är ju till en godgärning.  Klicka på länken för att läsa mer om dethära! http://mhhme.blogg.se/2013/may/snalla-jag-ber-er.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0