Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar party

Kent är bäst. Men iaf, igår drog ja å jennifer till torsby. Men hon stanna inte så länge så jag åkte bil med Jolin, sen la bilen av så ja vi stod ute på törg sen gick jag till ludde. Och ringde efter mamma för jag tog mig inte hem, ups. Sen ringde jag upp moa och klagade lite, sen pernilla och klagade ännu mer. Seriöst, får man inte ha killkompisar och råka göra saker på fyllan utan att folk ska tro grejer nu eller? blä på er asså. Men iaf, sen hatar jag folk som uppfattar en dryg och inte har nånting och säga när man försöker få svar på tal, ni har ingenting i mitt liv och göra längre! :)
 
Ja men annars då? mår kanoners, satt och lovade mamma igår i bilen påväg hem att ja ska sköta skolan mer, och ja. Det ska jag absolut göra, liksom 32 dagar kvar!! typ en månad bara, och vi taggar på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0