im not afraid, to take the stand, everybody come take my hand.

även om jag mår riktigt kast, så finns det några få som får mig och skratta detdära riktiga skrattet, inget fakeskratt. Som förut, mitt lyckopiller fick mig på bra humör direkt fast jag var ledsen och arg, och den personen gör ens ingenting mer än och skratta och krama mig. Och jag hatar det, för den personen får alltid mig på bra humör, det är den som gör att detdära lyckliga skrattet smyger sig ut även fast jag bara vill vara förbannad/ledsen/annat. 
 
Verkar som alla är ute och dricker idag? Första kolsnäs,klart alla är ute då och lilla jag ligger här hemma och bara chillar. Duktigt va? Väldigt. Så gåre när man inte orkar med det livet nått mer! haha iaf för stunden, har massa grejer som ska in i skolan nu så måste skynda mig liteee så ja blir klar. HÖR OCH HÄPNA ALLIIHOPPA! Jag stannar hemma, en kväll där alla i torsby förmodlingen är ute och dricker på, för och göra klart skolarbeten? ( och för jagg itne har chafför och pengar men de behöver ja väl inte säga? ;) men nästa helg, då ni! Då äre ju granevik och grejer, wiiiieieieie.
 
 mitt andra lyckopiller. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0