jag klagar och happyar.

Asså jag stör mig på dig. Inte så lite heller. Jag bryr mig verkligen inte när du pratar om grejer du ska göra när jag är i närheten och berättar för andra runt om saker som jag inte får höra. Brydde mig innan, men nu blir jag bara så otroligt trött och irriterad. Jag saknar dig ändå. Som inåtihelvete. Men jag saknar den gamla du. Då du var dig själv, nu är du inte dig själv. Märks så himla väl. Men men, är så glad att det är såhär ändå, så du fick bevisa vem du egentligen var.
 
Helt okej dag faktiskt. Är på pms humör som fan.. Just ja! Jag kanske ska få en till häst :D alltså.. min kompis behöver och skicka iväg sin häst i 2 månader, och den är välkommen hit. Så ska få rida och ta hand om en 8  årig(tror ja) c ponny kille som kan as mycket. OKej inte mycket, men han är grund utbildad, men han kan jätte mycke trix och är trygg i sig. Kanske är bra för mig och variera med en tryggare häst än ronna. Kommer dock ha ronna kvar :) ska rida två hästar. Men i och med att jag är lång, kommer jag inte rida så seriösa pass på han om jag känenr att han inte bär upp mig bra! Hoppas det blir nåått. Visst är han vacker?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0