men dö

Okej.
 
Jag har sagt att jag ska sköta skolan, nu när det är så lite kvar. Och det gör jag oxå. Men, jag hade feber ifrån tisdan, till igår. Igår var jag glad då jag kände mig mycket bättre, för nu kunde jag åka till skolan idag och göra klart allting. Men, klockan tre inatt vaknade jag av den hemskaste huvudvärken någonsin, jag somnade, vaknade en minut efter, och så gick det i ca 20 min. Gav upp och gick ner och tog mig en huvudvärkstablett, men det mådde jag inte bättre av, kändes som jag skulle spy när som helst. Gick upp, in till pappa och förklarade läget, och sa att jag måste spy när som helst, och det gjorde jag ju inte, så gick och la mig. Sen helt plötsligt sprang jag in på toan och bara spydde, det tog inte slut heller, och som det dunkade i huvudet. Har ALDRIG varit med om något liknande förut, jag grät och jag skrek och gud vet vad. Sen somnade jag äntligen, har vaknat till och från av att huvudet dunka, men nu vaknade jag av att det dunka som inåtihelvete och det slutar aldrig. Så mamma är till konsum nu och skulle köpa någon, men hjälper inte det så måste vi in till akuten. För det är inte normalt och ha migrän i övar 12 timmar och jag har aldrig huvudvärk heller så det är konstigt. 
 
Men i morrn SKA jag dit om inte dom på sjukhuset säger nått annat, eller om inte huvudvärken gått över. VILKET JAG HOPPAS för jag orkar inte med den, haha, har friluftsdag, men ska fråga om jag får göra klart raporten och glosgrejerna, sen har jag ittna kvaar tralalalala! Men ja, vi hörs senare när min huvudvärk har släppt, fyfan va ont de gör :'(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0