men fan

fyfan vilken skitdag. I skolan var det chill, men när jag kom hem brakade helvetet lös, börja gråta så stack till stallet i nån timme. Kändes bra, sen när jag kom hem brakade helvetet lös ännu än gång och nu ligger jag här i min säng medans tårjävlarna rinner och inte fan tar dom slut heller. Fyfan, till råga på allt så är den klänningen jag ska beställa är slutsåld för tillfället, bara för ingen här hemma har velat beställa nån klänning. Som vanligt vill dom alltid skjuta på allting så de ska göras i sista sek, fast jag tjatar att jag vill ha den i tid så jag vet om den passar. Nej nu har de gått så långt så den är slutsåld. Tack som fan vill ja mena. Känner mig inte alls pepp till nån jävla skolavslutning nu när den ända klänningen jag hittade, inom rimligt pris och rätt så ok är slutsåld. Fyfan säer jag bara, Sen vill dom aldrig anmäla mig till den jävla övningskörskursen heller. Dom bara skjuter på det hela tiden, jag får väl förfan åka buss och cykel resten av mitt jävla liv känns det som!!!!!! dom har skjutit på det i 4 månader snart fast jag har frågat varje dag om dom inte kunnat göra det för jag vill så jävla gärna köra nu men det fattar dom inte.
 
visst, det är inte bara dåliga saker med dom heller. Dom är bäst, men inte nu i detta tillfälle. Nej fyfan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0