Never give up a dream.

Jag är så ledsen. För jag har insett att jag inte kommer ta mig till karlstad till hösten. ( lillerud) om inte nått mirakel kommer hända, vilket jag inte tror. Om jag inte tar in mig på priv. Kul och gå iv vill jag mena. Nej fyfan och allt kan dra åt helvete. Har tre veckor kvar av skoljäveln, tills dess ska en rapport skrivas klart innan tisdags( har jag, mitt nöthuvud, gjort klart den under helgen? nej) en engelskauppstast vara inlämmnad, vara med på idriotten och få E, klara matten, och sen försöka höja mig i en del ämnen? Nä men fyyfan. Sen ska jag inte ha mer frånvaro än jag har. Kul.
 
Får försöka kämpa som fan nu, om ja nu skulle in på iv så kan jag väl göra så jag har så lite som möjligt och läsa upp iaf. Det får vara mitt nya mål, eftersom det aldrig kommer gå annars. 
 
I never give up. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0