Nu är jag trööött

Asså seriöst. Jag fick världens omognaste grej på ask. 
 
jävla bitch hatar dig ! mvh angelica
 
Vet att personen som skrev detta läser min blogg. Jag ber dig helt seriöst och lägga av. Jag prata med henne i telefon nyss, det är absolut inte hon som har skrivit så, och skulle hon ha nått emot mig så skulle hon ta det med mig på dirren, inte låta det gå via ask. Asså, vad har personer emot att jag är vän med Angelica? Angeclia är världens underbaraste vän. Döm henne inte. I början när jag började i hennes klass så trodde jag att hon var VÄRLDENS bitch, men, jag väntade med och dömma henne tills jag lärde och känna henne. Och när jag gjorde det, då var hon låååångt ifrån den jag trodde. Hon har hjälpt mig SÅ mycket, på så kort tid. Hon fanns där för mig när mitt ex utnytjade mig, och slängde bort mig som en leksak. Hela tiden fanns hon. Och hon hjälpte mig så mycket. Sen börja vi bråka under jullovet, värsta perioden i mitt liv, skojar inte. Men vi fann ändå tillbaka till varandra och är ännu bättre vänner sen förut. Men under domhär månaderna så är det en liten jävel som går runt och sprider massa rykten om att vi bråkar och håller på och fittar sig. Ge er. Snälla, jag lackar ur. Vad har ni emot Angelica? Somsagt, Angelica är världens bästa person, hon är inte den ni tror. Ge er. Även om vi skulle fortfarande va världens ovänner så vet jag att hon aldrig skulle säga något jag har sagt till henne i förtoende eller snacka skit om mig, eller skriva såhär. Så vet faktiskt inte vad ni försöker få ut av dethär.. Detta är pinsamt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0