sjuk

Åkte till skolan igår för att göra hemkunskaps prov, sen åkte jag hem, för jag mår verkligen inge bra i kroppen eller alls nu. Somnade jättetidigt igår. Vid kl 18. Och jag vaknade klockan 06;00 i morse, gick upp och skulle sätta på mig kläder, men kände att hela rummet snurrade :s haha, så mamma sa att jag fick va hemma eftersom jag har feber och hosta och att det syndes tydligen på mig så no school for me. Men det är inte bara skolan som drabbar idag, utan min älskade systerdotter Tilde fyller 5 hela år idag, och jag vet inte om jag orkar bli med och fira henne.. :'( är hungrig as hell, men kan inte äta något för känner inte smaken, kan typ inte sova heller, för jag hostar som fan. Men jag har mig själv att skylla, för Mikaela har precis varit såhär sjuk och jag har umgåts med henne varje dag sen hon blev sjuk, så när hon blev frisk blev jag sjuk -.- bara bita i det sura äpplet.. allvedon och hostmedecin är mina vänner just för tillfället, för i morgon ska jag till tandläkaren och så har jag ett glosprov på 109 glosor tills i morrn, så får plugga på dom nu och göra klart rapporten :/ '
 
bild i måndags när vi red till sommarhagen, lillan ömmar jättemycket.. måste sko henne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0