Det brast någonstans men baby jag mår bättre nu

Jag är lyckligast i världen, förnjag är påväg hem till mig men mina bästa bruds. (Rebecca, du är bajs som inte kunde bli med) mina tvillingar och roommate. I morrn ska vi på fest hos pöntis sen tar vi tåget på söndagen till lillerud. 

Uuh, åker ju buss. Så säger martina : fyfan här är ju ett mentalsjukhus som spökar som fan. Tror ni inte bussen stannar PRECIS utanför huset? Asså bussen går sönder. Nerverna gick ju åt helvete kan jag säga er. 
Skräckfilmskänsla jao. En ny buss skickades efter så den kom 15 min efterden gick sönder  MEN ÄNDÅ

Har för öveigt




 träffat stina pernilla och kim flera gånger denna vecka, lyckligare än jag går det ju inte och bli 💕

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonnjänta

2016-01-13 @ 09:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0