jag är mycket.

Ligger för tillfället i sängen med min sköna Pernilla.
Vi har haft en trevlig dag & Pernilla har ridit på miiin häst! (stolt)
 
Just nu sitter jag och stör mig så mensigt mycket på folk.
Asså föreställ er en person som ni kännt hela livet liksom & sen så får man reda på att den snackar skit om en.
Man liksom  "tack för de!"
Förstår mig inte på hur hen kan ha mage till att kalla mig bos(och massa annat skit) när hen i självaverket är lika mycket bos och allt detdära som jag och alla andra i våran vänskrets är.( tat som en komplimang)
Jag som känt personen nästan hela livet pratar absolut inte skit om den. Varför? Jo, för vi har varit vänner i över tio år, varför skulle jag. Bara för vi inte är vänner mer betyder det inte automatiskt att man ska snacka skit. För det mina kära bloggläsare, är så falskt så jag bara vill spy.
 
JAG har aldrig, aldrig ALDRIG sagt ett ont ord på personen, fråga vem som helst. Men just nu, har jag bara lust att värka ur mig det ena efter det andra, men jag gör't inte. För jag är bättre än så. Jag tar inte åt mig om orden som sägs, utan tar åt mig jävligt hårt att den människan jag känt nästan hela livet pratar så mycket skit om mig så jag är det ända samtalsämnet. Rätta mig om jag har fel, snälla.
 
Blir så irriterad på detta skitsnack. Har inte gjort den här personen ett dugg och ändå har hen mage att sitta och kalla mig en massa skit bakom ryggen på mig. 
Sånt giller vi itte. 
 
Ville bara skriva av mig, för att sen i morgon komma ihåg känslan hur besviken jag blev, när jag fick reda på att folk väljer att snacka skit istället för att knipa käften, lr tat med mig ELLER ta det med folk som säger det till mig. för det gör detsamma om folk snackar skit om mig. Ha så kul! Ta en kölapp, vänta tills jag bryr mig, ha så kul på min bekostnad. Men prata inte skit bara, för det är inte bra. För varken en själv eller för andra, för det kan leda till  för att så mycket skit.. nej uschusch skitsnack kommer man ingen vart med, prata sanning ist.
 
Ska ta min bosiga hjärna, och min bosiga vän och nu gå runt och tro att hela världen älskar oss, och sen sova. Så godnatt everybody.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0