om jag skulle stanna kvar där slits jag i stycken

har preciiis städat duschen (uuurk) så nu ligger jag i min sköna säng och inväntar john blund!
 
Igår vid halv nio på kvällen åkte jag, michaela,rebecca amanda och angelica in till karsltad. HAHA fan va de spåra ur, vi hittade roliga rosas kläder som vi gick runt på och fjanta oss, alltså jävlar va roligt vi har det tillsammans, jag och mina brudar. Jennie var och tofflade någonstans, men vi mötte henne på stan vid halv elva med en vacker kvällssång över hela toget. Skojar inte, vi sjöng allt ifrån bäbä vita lamm till jag går och fiskar. Vi gick in på på massa affärer och dansade ganmanstyle. och nej, vi var inte fulla (sorligt nog, dom flesta trodde nog de) HAHA har blivit erbjuden jobb på scandic hotell bara sådära oxå, blev det när vi sjöng. HAHA fast ja tackade nej :)
 
Idag har jag varit i skolstallet, gick jävligt fort. Började 7 och slutade halv tre, gött! Mockade och så, som vanligt, så som jag gör varje dag. Var astrött, vi gick och la oss vid 12, sen så skulle ja upp 7 timmar senare.. alltså man blir fan assliten av att gå på denna skola. Först upp vid sju, sen äta frukost, sen skola i flera timmar. Alltså te.x No lektionerna kan bestå utav att vi går ut i skogen och kollar på te.x träd, årsingar, mossor osv, sen ska man gå en halv mil för att gå till stallet igen, mocka, rida, äta middag osv. Alltså man går så SJUKT jävla möe när man går här, det är inte som en vanlig skola.
 
Nu ska jag toffla med min underbara edward cullen. ( hihi ska titta på twilight om ni inte fatta de) Ha de så gött i torsby, eller vart ni nu bor. Pöss.
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Vilken fin blogg du har, älskar headern!

2013-10-11 @ 17:06:10
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0