Självplågeri

Sitter och kollar igenom gamla fb medelanden och gick igenom din och mina medelanden. För ett år sen var vi oslagbara. För snart ett år sen var vi hos dig och firade din födelsedag. Fattar inte varför jag självplågar mig själv med att tänka på gamla minnen. Hatar att det var mitt fel att våran 14 årig vänskap gick åt helvete. Hatar att det var lika mycket ditt fel. Hatar att jag hatar mig och jag hatar att jag hatar dig. Men hur mycket jag än ångrar mig och hatar att det blev såhära så saknar jag våra minnen. Men efter allt jag hört du sagt om mig nu, så saknar jag inte dig. Inte så länge du inte säger förlåt,men jag saknar våra minnen. Alla våra galna minnen. Blö 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0