Godmöra

Hejsan! Försov mig i morses, så hade paniik. Man får ju släppa ut sin häst senast 8 och jag och jennie kommer inspringnandes i stallet klockan 20 i 8! Haha.

Igår åkte jag in till karlstad och fikade med min dejt. Shit vad jag har saknat diiiiiiiiig. Men vi syns på marten! Sen red jag och Jennie ut på våra fins hästar, Duena gick väldigt fint hela tiden och hon var jätte lugn vilket hon inte var för nån vecka sedan så Jennie har gjort ett jättebra jobb. Corona lunkade på som vanligt. I skolan så var det ute dag så på förmiddan så då hade min lilla grupp grästrimmare, sen på eftermiddan körde vi.. TRAKTOR!! Fyfan va kul det är!!! Ska fan skaffa traktorkort och sen köpa epaa.

På kvällen mötte jag upp Amanda och Angelica, två jätte goa och supersnälla tjejer med så sjuuuukt fina hästar! :D

Idag är det torsdag, alltså en vanlig skoldag, ha precis haft engelska och nu ör det svenska fram till halv tolv. Sen biologi ifrån 1 till halv tre och sen matte ända till fem.. Sen är det hoppträning! :D


Kommentarer
Postat av: Amanda Hedborg

Shit va fin och bra blogg du har!
Dsm tjejen! :-))
Idag är det hoppträning- TAGGA! :D
<3

2013-09-12 @ 15:18:12
URL: http://nattstad.se/Amandahedborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0