i never ment to start a war

Hejsan. Sitter i skolan nu och ska skriva ett ''brev'' om australien, 400 ord suck så jobbiiiiigt!!
 
Igår red jag seriöst min dröm häst, seriöst. Missförstå inte. Ronna är min drömhäst, jag älskade henne från första stund jag satt på hennes rygg. Men Den hästen jag red igår var helt underbar allt klicka bara. Dock är hon en unghäst som är jäligt stoigt. Såfort jag börja kräva nått så hoppa hon upp i luften och sparka bakut, samma med stegringarna. Hängde inte med för fem öre då jag är van ronnas stegringar.
Hästen kag red är asstark vissa stunder, man får verkligen slita och dra i munnen för hon ska förstå lite. Men pratar man lugnt med henne hela tiden så lyssnar hon så jäääävla bra. Åh helt perfekt dock är hon till salu och jag får köpa henne. Men 60 tusen har inte jag. Jag har känt själv att det inte finns nån annan än ronna jag vill ha, men denna häst klickade jag med direkt..
 
Har beslutångest oxå om jag ska stanna kvar i helgen eller inte, åh. Ska tydligen komma en ny häst hem till mikaela till helgen så vill titta på den men ja..  Vet inte hur det blir med något. funderar på att bygga stall/lösdrift hemma så jag slipper allt jävla töl. Om det går som planerat kommer jag och ronna hem på höstlovet, och då ska hon få ta det lite lugnare, ska ju såklart rida. Men hon har gått stenhårt här, vilket är bra då hon är fet.. lik matte ;) haha, ah just ja. Har slutat emd godis en gång för ALLA. Så fort jag blir frisk blir det ut och träna och springa, vi har jue tt gym här oxå så nu jääävlar. (Y)
 
Nästnästa helg ärre sunnemarten, längtä stygt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0