marten is over

dött det är på bloggen, men tänkte iaf skriva om Marteeen iår.
 
Gick ut på lördan, var förfest hos Sophia där vi drack och bara hade de sjukt roligt. Har ju inte träffat dom på hundra år och dagar känns det som. Vi åkte bil, jag läste upp jul i bullerbyn(haha) sen åkte vi ner till törg, där hoppa vi av och jag träffade saknade Sofia W och Julia R som jag inte har sett sen vi slutade nian, så det var välidgt roligt! Sen påväg ner till torsby så kommer jag inte ihåg vilka alla jag träffade, för vi stannade hela tiden och pratade med folk. Tyvärr stötte vi på äcklet och han va med oss, men var astasig (haha, de förtjänar han.) så han gick. Träffade Emelie oxå.
 
Nere på martensplatsen har jag liiite bättre minne, pratade med Sebastian som jag aldrig har snackat med förut, träffade saknade marlen som jag inte sett sen juni,jolin träffade jag oxå! alltså jag träffade SJUKT många människor jag verkligen har saknat sönder mig på. Seriöst, var så jävla lycklig hela kvällen. SÅ JÄVLA KUL. Såg en saknad vän, eller vän och vän. Känns fortfarande konstigt att inte gå fram och krama den personen och bah: TJAAA, vi sa ju upp kontakten nån vecka innan skolan sluta, men konstigt känns det än idag, dä göre då jag verkligen kunde berätta allt för den personen och hon förstod verkligen.. åh nu blev det sådära jobbigt igen när man självplågar sig lite på söndags eftermiddag men åh. Menmen, så ärre.
 
Men iaf, Marten ägde ju förra marten iaf, fyfan i helvete va roligt det var! :D Ägde så jävla kungligt. Sunne marten bliir med bästa brudsen. Sitter och inväntar jennifer, japp det gör jag. Segen människa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0